لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
اشتباهات سریالی داور ( رئال 2 - 1 یوونتوس )

اشتباهات سریالی داور ( رئال 2 - 1 یوونتوس )

ترکیب رسمی 2 تیم یوونتوس و رئال در حالی مشخص شد که این 2 تیم پر افتخار برای سومین بازی مرحله گروهی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفته اند.

بیشتر بازیکنان در ترکیب یووه مطابق با پیش بینی های گذشته بود و ترکیب یووه نیز 2-1-3-4 است . البته حضور آنجلو اوگبونا بجای لئوناردو بونوچی در این بازی حساس می تواند از نکات جالب بازی باشد .

یوونتوس : بوفون - بارزالی - آوگبونا - کیلینی - ویدال - پیرلو - پوگبا - مارکیزیو - توز - یورنته

رئال مادرید : کاسیاس - آربلوآ - راموس - په په - مارسلو - خدیرا - ایلارامندی -
مودریچ - دی ماریا - بنزما - رونالدو

بازی دقایق اولیه خود را سپری می کرد که اشتباه خط دفاعی یوونتوس و فرصت طلبی رونالدو باعث شد تا رئالی ها خیلی زود دروازه ی بوفون را باز کنند و همه چیز تحت تاثیر این گل قرار بگیرند.

در ادامه این شاگردان کونته بودند که مالکیت بیشتر توپ را در اختیار داشتند و با عقب نشینی رئالی ها این فرصت برای یوونتوسی ها فراهم شد تا بتوانند حملات زیادی را بر روی دروازه ی حریف تدارک ببینند.

در بیست و دومین دقیقه از بازی، مارتین کاسرس با ارسال دیدنی خود فرصت مناسبی را برای پوگبا فراهم کرد و بازیکن فرانسوی یوونتوس با ضربه ی سر دروازه ی رئالی ها را تهدید کرد و در برگشت یورنته موفق شد به زیبایی دروازه ی کاسیاس را باز کند.

دقایقی پس از این گل داور در یک صحنه ی مشکوک، خطای کیه لینی بر روی راموس را اعلام کرد و اعتقاد بسیاری از کارشناسان یک پنالتی را به رئالی ها تقدیم کرد و رونالدو موفق شد گل دوم خود را به ثمر برساند.

در نیمه دوم اشتباهات سریالی داور مسابقه ادامه داشت و در 48 دقیقه از بازی جورجو کیه لینی را از زمین بازی اخراج کرد که این موضوع اعتراض زیاد بازیکنان و کادر فنی تیم تورینی را به دنبال داشت.

در این صحنه نیز داور مسابقه به اشتباه کیه لینی را از زمین بازی اخراج کرد و ده نفره شدن یوونتوس مشکلات زیادی را در ادامه برای این تیم به دنبال داشت.

تعویض های پیاپی پس از ده نفره شدن تنها راه حل سرمربی تیم یوونتوس برای سپری کردن دقایق طولانی در نیمه دوم بود و بونوچی، اساموا و جووینکو در ادامه راهی میدان شدند.

تلاش بازیکنان یوونتوس در ادامه نیز ثمری نداشت و رئالی ها با یک بازیکن بیشتر و با حمایت تماشاگران خودی و البته اشتباهات داور مسابقه موفق به شکست یووه شد تا با کسب 9 امتیاز در صدر این گروه قرار گیرد.
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: